Korf Design
Concept, styling en grafisch ontwerp
New projects:portfolio
Left
scoppioSCR301-4
Lavenir website
ABC Arkenbouw
scoppio
1b
trends
Sparta M10i
4
Scoppio SCR301.4
R20i
Booster
Azor Bikes
Schoellerbrau cncpt art
Lavenir Urban
bergtoys logo
E-Speed
m8i
Pickup E
_1
Sparta M8i
Lavenir Adventure
Sparta F7i
R5Te
Styler
Spartamet
R1z
r20i
Speelman huisartsen
Kromb_cncpt_art
De Gilden
m10ti
Scoppio 6 serie
squidinks
Pickup Boy 20
Lavenir Modera
Sparta M8i
right
Headlines:
Pagina: | 1| 2| 3| 4| 5| 6| 7| 8| 9| 10| 11| 12| 13| 14 |
Image
Pretty unusual in these times of advanced and new media: the use of just an ordinary sticker to amaze the public. Check the surprising result with just stickers to promote a brand or idea... Main photo: Food Tray Sticker. Fun stickers were placed on meal trays on-board selected Malaysia Airlines flights making the captive audience feel their next holiday.
Image
Het Londense Seymour Powell toont zich solidair met de rijke, maar gestresste medemens. Het ontwerpbureau ontwikkelde speciaal voor hen een nieuwe manier van reizen: luxueus cruisen door de lucht. Het moet de tegenhanger worden van de vaak overvolle vliegtuigen, die de overprikkelde mens in de regel weinig goed doen.
Image
A lot of people are psyched about the iPad. It has some absolutely backbreaking failures that will make buying one the last thing I would want to do. Updated!
Image
Ben je moe van die sociale netwerken en wil je er een einde aan maken online? Nu kun je met een schone lei beginnen dankzij de Web 2.0 Suicide Machine. (Waarschuwing: Dit is onherroepelijk!). Gewoon je referenties voor Facebook, MySpace, Twitter, LinkedIn verwijderen met enkele eenvoudige akties!
Image
Check out the Philco PC design that has certainly rolled back the years by taking on a rather nostalgic form factor which is reminiscent of the 1954 design classic Philco Predicta.
Pagina: | 1| 2| 3| 4| 5| 6| 7| 8| 9| 10| 11| 12| 13| 14 |
25 februari 2018
Trends 2019-2020

Beurzen en economieën doen het momenteel erg goed, maar de oorzaak hiervoor is vooral gelegen in de quantitative easing, het gratis geld dat centrale banken overal ter wereld verstrekken. Wereldwijd toenemende onzekerheid: klimaat, spanningen en migratie stromen zorgen echter voor steeds meer conflicten. Hoe gaan we hier mee om? Vanwege de hiermee gepaarde onrust zoeken consumenten vooral naar geborgenheid en rust en uit dit steeds groter wordende contrast ontstaat een nieuwe mentaliteit die in grote mate de keuze bepaalt. Vluchten of vechten...

 

Lees verder