Korf Design
Concept, styling en grafisch ontwerp
New projects:portfolio
Left
_1
Lavenir website
1b
Scoppio 6 serie
Kromb_cncpt_art
m10ti
scoppio
Azor Bikes
scoppioSCR301-4
Schoellerbrau cncpt art
Sparta M8i
trends
Sparta M8i
Scoppio SCR301.4
Pickup E
Lavenir Urban
Lavenir Modera
squidinks
Sparta F7i
Speelman huisartsen
Styler
Pickup Boy 20
BSP Urban
bergtoys logo
Nobilex
R1z
Booster
ABC Arkenbouw
r20i
R20i
E-Speed
Lavenir Adventure
Sparta M10i
4
R5Te
right
Headlines:
Pagina: | 1| 2| 3| 4| 5| 6| 7| 8| 9| 10| 11| 12| 13| 14 |
Image
On the 12th May, the 2009 Shanghai New Ink Art Exhibition was held at the Shanghai Duolun Museum of Modern Art. The main theme of the exhibition is Ink Art Today. This exhibition is launched by the Zhu Qizhan Art Museum and is co-organized by the art museum as well as Shanghai Duolun Museum of Modern Art.
Image
From the home of the Vancouver 2010 Olympic Games, Recon Instruments is passionately leading the innovation of customized solutions for direct-to-eye communications.
Image
Of het van betere kwaliteit is en lekker smaakt, kun je je flink afvragen. Maar het Japanse Sapporo baat het marketinglabel ‘bier uit de ruimte’ goed uit. En in feite hebben ze ook gelijk.
Image
Sinds kort is de huisstijl van Doublepress Nederland vernieuwd. Aan het inmiddels uit de tijd geraakte primaire kleurenschema is een vervolg gegeven dmv een update van het beeldmerk en het gebruikte lettertype.
Image
Redesignme riep zich ooit uit tot het eerste co-creatieportaal. Nu zijn er niet alleen specialisten, maar ook grootbedrijven die zich p2p product development eigen maken. Maxim Schram blikt terug en vooruit.
Pagina: | 1| 2| 3| 4| 5| 6| 7| 8| 9| 10| 11| 12| 13| 14 |
25 juni 2018
Trends 2019-2020

Beurzen en economieën doen het momenteel erg goed, maar de oorzaak hiervoor is vooral gelegen in de quantitative easing, het gratis geld dat centrale banken overal ter wereld verstrekken. Wereldwijd toenemende onzekerheid: klimaat, spanningen en migratie stromen zorgen echter voor steeds meer conflicten. Hoe gaan we hier mee om? Vanwege de hiermee gepaarde onrust zoeken consumenten vooral naar geborgenheid en rust en uit dit steeds groter wordende contrast ontstaat een nieuwe mentaliteit die in grote mate de keuze bepaalt. Vluchten of vechten...

 

Lees verder